Saturday, November 10, 2007

Le Violin Rouge

It was a tough decision on our hands when Kiana came home from school, asking which instrument she should pick to play in music class. We went through all the choices and in the end, we agreed there could be no better 'noise maker' than the violin. And, if anyone could pull off holding this awkward instrument, it would have to be Kiana. What you are witnessing here is the first video ever recorded of the young violinist.

2 comments:

SabinE said...

Liebe Kiana, ich fand Dein "Auftritt" klasse !!! Es hört sich schon sehr professionell an.
Deine Balla-Balla Sabine

Anonymous said...

Guten Morgen!

Wir faulenzen gerade noch im Bett und lesen eure Blog-Seite. Das macht immer wieder Spass. Kiana und die Violine: Das hört sich schon mal richtig gut an! Weiter so! Wir hoffen dem Rest der Familie geht es auch gut. Bei uns ist heute draußen ganz ekliges Herbstwetter. Wir wären soooo gerne bei euch. Dann hätten wir sicher Sonnenschein, aber vor allem köntte wir euch mal alle drücken.

Liebe Grüsse
Sabina + Holger